top of page

ДЕКРЕТИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК




ДЕКРЕТИ НА ВИОЛЕТОВИЯ ПЛАМЪК

1. О, Господари на Кармата, позволете, позволете на всички хора да получат благословенията на Виолетовия Пламък.

„АЗ СЪМ”, „АЗ СЪМ”, „АЗ СЪМ”.

„АЗ СЪМ” законът на освобождението на целия свят чрез благословенията на Виолетовия Пламък.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце.”

2. Велико Сърце от Виолетов Пламък! О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце! О, наш възлюбени Учителю Сен Жермен! Запали ме в твоето голямо сърце от Виолетов Пламък, което може да дава само чистота и хармония, за да творя свобода с цел да позволя на Божествения План да се изпълни според Твоята воля. Аз моля да мога да поставя всеки човек, всяко нещо и всяко условие в това Сърце от Виолетов Пламък, с цел то да консумира раздора и всяко несъвършенство, и да го замени със съвършенството на Спонтанния Пламък. „АЗ СЪМ”, „АЗ СЪМ”, „АЗ СЪМ”.

Аз моля този декрет да бъде проявен физически.

Аз заповядвам той да бъде проявен физически.

„АЗ СЪМ” силата, която прави той да се появи върху физическия план.

3. Сила, сила, сила на Виолетовия Пламък на милионите слънца (3 пъти):

Спусни се в моето сърце, спусни се в моята душа, в моята аура спусни се;

спусни се, спусни се, спусни се.

4. Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

спусни се върху Земята, спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

защити нашата Земя, защити я, защити я, защити я!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

командвай всичко върху Земята, командвай, командвай, командвай!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

инсталирай се върху Земята. „АЗ СЪМ”, „АЗ СЪМ”, „АЗ СЪМ”.

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

контролирай всичко върху Земята, контролирай, контролирай, контролирай!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

поеми управлението на Земята, поеми управлението, поеми управлението, поеми управлението!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

обгърни ни всички върху Земята, обгърни ни, обгърни ни, обгърни ни!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

дай победата на Земята, дай й победата, дай й победата, дай й победата!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

защити Земята, защити я, защити я, защити я!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

освободи Земята, освободи я, освободи я, освободи я!

Виолетов Пламък на Вселената (3 пъти),

АЗ СЪМ царува върху Земята! АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

О, Всемогъщи Боже, Аз Съм,

Аз Съм Присъствието на Бог в действие.

Аз моля, този декрет са бъде проявен физически.

Аз Съм Силата, която прави, той да се появи върху физическия план.

„Аз моля и заповядвам, този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

5. Чрез Мощта на Присъствието на Христос в моето сърце, аз моля и заповядвам:

О, Сърце от Виолетов Пламък (3 пъти),

върху България (държава, човек, постъпка, ситуация и т.н.)

спусни се, спусни се, спусни се, спусни се! (3 пъти целият призив).

6. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце! О, Христос, присъстващ в сърцата на всички хора, Възнесени Учители, Велики Космични Същества, Велики Сили и Легиони на Светлината! Поставете Сърцето от Виолетов Пламък на възлюбения ни Учител Сен Жермен на нашия път, нека то да просветли нашата пътека, нека да ни открие всичко, което трябва да знаем за миналото, настоящето и бъдещето; нека то да ни пази от лошите мисли, проектирани срещу нас и да се превърне в наш храм от щастие, чистота и радост.

Аз моля, този декрет да бъде проявен физически.

Аз Съм Мощта, която прави, той да се появи върху физическия план.

„Аз моля и заповядвам, този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

7. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце и възлюбени наш Учителю Сен Жермен, аз ви любя и ви благославям във всеки момент!

Аз моля и заповядвам вашия Виолетов Пламък да изпълни моето същество и моята електронна тръба, толкова могъщо, че аз да се превърна в една чаша от чистота и любов, която да прелива върху моя път и да изпълва сърцата на хората!

Аз моля този декрет да бъде проявен физически.

Аз Съм Мощта, която прави той да се появи върху физическия план.

„Аз моля и заповядвам, този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

8. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце! Инсталирай победоносното Присъствие на Виолетовия Пламък и неговата Вечна Сила в мен и около онези, които живеят върху Лъча на нашия възлюбен Учител Сен Жермен, в този същия момент и за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

9. Аз Съм Законът на безсмъртната Победа на Виолетовия Пламък, установен върху Земята за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

10. Аз Съм Законът на победоносната Мощ на Виолетовия Пламък, чието консумиращо космично действие пречиства всичко, което е върху Земята за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

11. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце и възлюбени наш Учителю Сен Жермен, изпълни този град с твоя Виолетов Пламък, докато той консумира всяка нечистота завинаги.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

12. Аз Съм Законът на Победоносния Виолетов Пламък долу, който управлява всичко в мен, около мен и в целия свят за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

13. Аз Съм Законът на победоносното действие на Христос в моето сърце и победоносната Мощ на Виолетовия Пламък в моето същество и в света, който ме заобикаля. Аз моля неговата безсмъртна чистота да стане физически проявена и нека тя да освободи Присъствието от всяка нечистота.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

14. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце и велики хор от Възнесени Учители, Аз моля и заповядвам Любовта, Мъдростта и Силата на Виолетовия Пламък да се спуснат в моето същество, в моите мисли, в моята душа и те да ме пречистят по съвършен и хармоничен начин. Аз моля и заповядвам неговата дейност да бъде вечна върху Земята.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

15. Аз Съм Законът на безсмъртната чистота на Виолетовия Пламък и аз моля той да консумира, той да консумира, той да консумира, всеки път все повече, всеки раздор, всяка нечистота и нека той да контролира моето същество и моя живот.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

16. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце!

О, победоносни Христос, присъстващ в сърцата на хората, стабилизирайте победоносното Космично Присъствие на Виолетовия Пламък в моето същество и нека той да ме пречисти завинаги!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

17. Аз Съм Законът на победоносното освобождение на целия живот върху Земята.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

18. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце и велики хор от Възнесени Учители, аз моля и заповядвам Виолетовият Пламък да консумира върху Земята всеки разрушителен цвят, за да попречи на пагубното действие на модата върху хората и аз моля и заповядвам конструктивните цветове на Спонтанния Пламък да заместят разрушителните краски, използвани в модата.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

19. В името на Всемогъщия Бог, присъстващ в моето сърце, в името на Неговата Любов, на Неговата Мъдрост и на Неговата Сила, в името на Неговата Всемогъща и Победоносна Власт аз моля и заповядвам Космичната Сила на Виолетовия Пламък да зареди, да зареди, да зареди своята мощ в света на модата, нека той да консумира и да изчисти навика на хората да използват разрушителни цветове.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

20. Аз Съм Законът на безсмъртната Чистота на Консумиращия Виолетов Пламък, който бди на стража около мен за цялата вечност и който не оставя да проникне в мен нищо друго освен Божествената Светлина.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

21. Аз Съм Законът на Космичната Мощ на Победоносното действие на Виолетовия Пламък, който консумира всичките була между физическия план и Октавата на Възнесените Учители и АЗ СЪМ лице в лице с тях за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

22. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце и Велики Хор от Възнесени Учители, аз моля и заповядвам Безсмъртната Чистота на Виолетовия Пламък да консумира всичките була между Възнесените Учители и мен самият/самата.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

23. Аз ще премина през вратата и Аз Съм Светлината на безсмъртното действие на Виолетовия Пламък, който консумира всичките була между моето външно, физическо аз и Христос присъстващ в моето сърце. Аз Съм Космичната Мощ на Безсмъртната Чистота.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

24. Аз Съм и аз живея в сияйна сфера от Виолетов Пламък и неговите Ангели пазят стража около мен за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

25. Аз Съм Законът на Победоносната Свобода на Виолетовия Пламък върху Земята.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

26. Аз Съм Космичният Закон на Прошката и на Виолетовия Пламък, който консумира всяко нехармонично действие и всяко човешко схващане.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

27. В името на Непобедимия Бог присъстващ в моето сърце и на Победоносния и Всемогъщ Космичен Христос, аз казвам на моето Присъствие да обгърне целия раздор и всяка тежест на моята душа и да ги консумира във Виолетовия Пламък. Нека той да ги разруши завинаги. О, Победоносно Присъствие, поеми контрола върху мен, поеми контрола върху твоя храм и управлявай го завинаги!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

28. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце! О, Христос, присъстващ в сърцата на хората, Възнесени Учители, Велики Космични Същества, Велики Сили и Легиони на Светлината, Възлюбени Сен Жермен, влезте във владение на душите, които се прераждат в новородените същества. Защитете ги от враждебността. Покажете им Космичния Закон и употребата на Виолетовия Пламък с цел те да могат да консумират своята карма и да приключат своята обиколка в това въплъщение. Водете ги за ръката по плажовете на Океана от Светлина и помогнете им да преминат през порталите на Слънцето!

О, Ангели, Архангели, Елохими! О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, вземете във вашите ръце от Светлина нежните души на съществата!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

29. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, дай ми целия Виолетов Пламък, необходим за изясняването на моя път.

Освободете Земята от всичко, което не почита Бог, освободете всички хора от техните (неразумни – б.п.) желания, които ги измъчват, освободете всичките същества от елементите на човешката враждебност!

Освободете цялото човечество от неговото невежество чрез този Виолетов Пламък, който задължава Чистотата, Просветлението и Властта на Свещения Огън да управляват света и нека човешкият авторитаризъм (самовластие, диктатура – б.п.) да бъде разтворен и консумиран за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

30. О, Боже, присъстващ в моето сърце, възлюбени наш братко Сен Жермен, дайте ни Виолетови Криле, за да консумираме раздора и Криле от Розов Пламък, за да се предпазим!

Нека те да ни обгърнат и да направят да се появи около нас една сияйна Розова сфера отвън и сфера от Виолетов Пламък отвътре.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

31. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, чрез Твоята Мощ, чрез Твоето Могъщество, чрез Твоята Любов и чрез Твоята Власт аз моля и заповядвам на Виолетовия Пламък да консумира всичко, което е фалшиво върху Земята! Нека неговата власт да се разпростре върху Земята за 10 000 години.

32. Чрез Мощта на Всемогъщия Бог, присъстващ в моето сърце, аз моля Виолетовия Пламък да стане толкова интензивен, че да разтвори всичко, което е фалшиво в собствените очи на хората, нека той да се появи в този същия момент, нека той да трансмутира и да консумира цялата враждебност завинаги!

33. Чрез Мощта на Всемогъщия Бог, присъстващ в моето сърце, Аз моля и заповядвам Виолетовия Пламък да се появи в този същия момент, нека той да трансмутира и да консумира всяка разрушителна сила завинаги!

34. Чрез Мощта на Всемогъщия Бог, присъстващ в моето сърце, аз моля и заповядвам Виолетовия Пламък да се спусне в мен, около мен и във всички онези, които се намират под това излъчване; нека той да се намери завинаги присъстващ върху Земята и да бъде установен във всички дейности на нашата държава завинаги!

35. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, аз моля и заповядвам чрез моята ежедневна употреба на Виолетовия Пламък той да изчисти моето тяло и да възстанови телата на хората, за да се реализира Божествения План; нека той да консумира всичко, което не принадлежи на тялото, нека да се спусне върху нацията и да консумира всичко, което не трябва да бъде там.

36. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, о, Възлюбени Серапис Бей, аз моля и заповядвам властта на Виолетовия Пламък да зареди, да зареди, да зареди своята мощ в нашата нация и в целия свят, и да царува там за 10 000 години!

37. В името на Всемогъщия Бог, присъстващ в моето сърце, в името на Неговата Мощ, на Неговата Мъдрост, на Неговата Любов, в името на Неговата Победоносна Власт аз моля мощта, мощта, мощта на Виолетовия Пламък да слезе върху Земята в този същия момент и да влезе във владение на хората, докато всички те станат възнесени и свободни!

38. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце! О, Велики Хор от Възнесени Учители, аз моля Виолетовия Пламък да изчисти моето физическо тяло, нека той да възстанови тялото ми, нека да изчисти атмосферата, нека да изчисти моите чувства, нека да изясни моите мисли, нека той да бъде израз на Божественото Милосърдие и Безсмъртната Чистота на Божията Любов за мен, за моя свят и за всички онези, които се намират под това излъчване, докато всички станат възнесени и свободни!

39. Виолетовият Пламък е Божието Милосърдие чрез Чистотата на Безсмъртната Любов. (казва се 3 или 9 пъти).

40. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, аз моля Виолетовия Пламък да се спусне в мен, нека той да влезе във владение на всяка една от моите клетки, нека той да се излее в тялото ми и да изхвърли от него всяка дисхармонична субстанция завинаги!

41. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, спусни Виолетовия Пламък в моето тяло, около мен и във всяка клетка, нека той да консумира всяка дисхармонична субстанция толкова бързо, като светкавица в този същия момент и за цялата вечност. (Направете същия декрет за Земята и за Природата).

42. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, аз моля Виолетовия Пламък, който е Изчистващата Мощ на Бог и който е Неговото Милосърдие и Неговата Прошка, да се спусне от Великото Централно Слънце върху Земята с цялата си Власт и нека той да внедри безсмъртната Чистота през цикъла от идващите 10 000 години.

43. Заради цялата Любов на Бог, аз знам, че съм вътре във Виолетовия Пламък и аз заповядвам той да се излее навсякъде във физическия план, да стане видим за цялото човечество и да се инсталира върху Земята за през идващите 10 000 години.

44. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, прекарай Виолетовия Пламък през мен и нека той да консумира всяка субстанция, която не е Твоята вечна Чистота.

45. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, аз моля Виолетовия Пламък бързо да постави моя свят в ред и порядък; нека той да ме обгърне с великата си власт и сила, за да мога аз да напредвам с цел да помогна на моя народ и на целия свят, и да спечеля свободата.

46. Аз Съм Законът на Виолетовия Пламък, който консумира моята карма и който консумира всичко, което аз проектирах срещу моите братя и срещу човечеството.

Аз моля и заповядвам този Виолетов Пламък да консумира кармата на всички: на хората, на Земята и на нейната атмосфера и нека той да изчисти Природата и целия свят завинаги.

47. АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Законът на вечната Чистота на Виолетовия Пламък върху Земята за 10 000 години.

48. Виолетов Пламък, Виолетов Пламък, Виолетов Пламък консумирай, консумирай, консумирай всичко, което не е Светлина върху Земята.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

49. Послушание, послушание, послушание на Виолетовия Пламък на милиардите Слънца (3 пъти),

спусни се върху Земята и командвай хората с Любов.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

50. Победа, победа, победа на Виолетовия Пламък на милиардите Слънца (3 пъти),

върху Земята се спусни, спусни се, спусни се, спусни се!

51. Аз моля и заповядвам вълни от Виолетов Пламък да заредят земната музика; нека те да изчистят и да консумират всичко човешко, което в нея съществува.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

52. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, Оромазис – Принце на Огъня –, елате и ни помогнете в нашата работа.

Вземете този сноп от Виолетов Пламък, преумножете го по безкрайност и хвърлете всички тези снопове в раздора.

Оромазис, Принце на Огъня, ела при нашия зов, вземи тези запаси от Син Пламък и ги проектирай върху раздора.

Оромазис, Принце на Огъня, вземи тези желания от Син Пламък и ги проектирай върху хората.

Оромазис, Принце на Огъня, вземи всички тези златни сфери и ги проектирай в човешките сърца.

Оромазис, Принце на Огъня, вземи всички тези спонтанни Пламъци и ги постави върху нещата.

Оромазис, Принце на Огъня, вземи всички тези кръстове от Бял Пламък и ги прекарай върху слънчевия сплит на хората.

Оромазис, Принце на Огъня, вземи всичките пламъци на защитата и огради с тях всички хора.

Оромазис, Принце на Огъня, вземи всички тези розови сфери и ги проектирай за Бог като наше признание.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

53. О, Радост, Радост, Радост на Златния Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

върху Земята спусни се! Спусни се, спусни се, спусни се!

О, Радост, Радост, Радост на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

в раздора спусни се! Спусни се, спусни се, спусни се!

О, Радост, Радост, Радост на Синия Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

в цялата нечистота спусни се! Спусни се, спусни се, спусни се!

О, Радост, Радост, Радост на Спонтанния Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

във всички сърца спусни се! Спусни се, спусни се, спусни се!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

54. АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, о, Виолетов Пламък, материализирай се в аурата на ... (казва се името) и изчисти неговата/нейната карма.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Законът на Виолетовия Пламък, който изчиства кармата на ... (казва се името).

55. Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

зареди, зареди, зареди всички пари, които са в обръщение в света и влез във владение на хората.

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

зареди, зареди, зареди всички ценности, които са в обръщение в света и влез във владение на хората.

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

зареди, зареди, зареди всички документи, които са в обръщение в света и влез във владение на хората.

56. Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

зареди, зареди, зареди всичките дългове, които се правят в света и изчисти ги чрез Твоята Чистота.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце” (а също така с Твоята Мощ..., Твоята Мъдрост).

57. Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце, (3 пъти),

спусни се върху Земята и запали ни в твоите вихрушки. Проникни във всички сърца и изчисти човешките същества.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Законът на Пречистването на Земята чрез Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце.

58. Аз Съм Виолетовият Пламък на Великото Централно Слънце, който се спуска върху болните. Спуска се, спуска се, спуска се.

Аз Съм Виолетовият Пламък на Великото Централно Слънце, който се спуска върху болните. Спуска се, спуска се, спуска се.

Златен Пламък на Великото Централно Слънце, постави по една огнена роза около телата на болните и защити ги. Защити ги, защити ги, защити ги!

О, Зелен Пламък на Юпитер, спусни се в стаите на болните и защити ги. Защити ги, защити ги, защити ги!

О, Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце, изпълни всички болници и къщи, където има болни и защити ги. Защити ги, защити ги, защити ги!

О, Син Пламък на Великото Централно Слънце, мини върху болниците и къщите, където има болни и защити ги. Защити ги, защити ги, защити ги!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

59. Аз Съм Победоносният Закон на Вечната Свобода!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

60. Виолетов Пламък (3 пъти), изпълни сърцето на твоите деца.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Виолетов Пламък (3 пъти), изпълни душата на твоите деца.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Виолетов Пламък (3 пъти), изпълни животите на твоите деца.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Виолетов Пламък (3 пъти), изпълни аурата на твоите деца.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Виолетов Пламък (3 пъти), изпълни Тръбите от Светлина на твоите деца.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Нека те да те видят, нека те да те усетят, нека да възприемат твоите благословения!

Виолетов Пламък (3 пъти), излей се върху твоите деца.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Законът на Виолетовия Пламък, който освобождава своите деца.

61. Виолетов Пламък (3 пъти), спусни се в мен.

Виолетов Пламък (3 пъти), спусни се в моето сърце.

Виолетов Пламък (3 пъти), спусни се в моята аура.

Виолетов Пламък (3 пъти), спусни се, спусни се, спусни се.

Виолетов Пламък (3 пъти), влез във владение на самия мен.

Виолетов Пламък (3 пъти), влез във владение на моето обкръжение.

Виолетов Пламък (3 пъти), влез във владение на моя живот.

Виолетов Пламък (3 пъти), влез във владение.

Виолетов Пламък (3 пъти), обгърни ме.

Виолетов Пламък (3 пъти), обгърни този дом.

Виолетов Пламък (3 пъти), обгърни този град.

Виолетов Пламък (3 пъти), обгърни, обгърни, обгърни.

Виолетов Пламък (3 пъти), прояви се в моя мозък.

Виолетов Пламък (3 пъти), прояви се в моите мисли.

Виолетов Пламък (3 пъти), прояви се в мислите на хората.

Виолетов Пламък (3 пъти).

Виолетов Пламък (3 пъти).

Виолетов Пламък (3 пъти), влез във владение на Земята.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Законът на Виолетовия Пламък, който влиза във владение на Земята.

62. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце!

О, Възлюбен Сен Жермен! Изпратете сноп от Виолетов Пламък към всяко нещо върху глобуса. Изпратете сноп от Виолетов Пламък върху всеки път. Изпратете сноп от Виолетов Пламък във всяко село, във всяко селище, във всяко предградие, във всеки град, във всяка държава, във всеки континент, във всяка планета. Изпратете снопове и снопове от Виолетов Пламък в астрала. Пречистете грешащите души.

Пречистете хората.

Пречистете техните сърца.

Пречистете техните идеи.

Пречистете техните чувства.

Пречистете кармата на Земята.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Законът на Пречистването на Земята чрез Виолетовия Пламък.

О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, о, възлюбен Сен Жермен, ние ви благодарим за молбата, която приехте!

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце”.

63. Благословия на Бога на Виолетовия Пламък:

Деца на Земята! Богът на Виолетовия Пламък излезе от Великата Тишина, за да ви благослови.

Нека Силата на Виолетовия Пламък да бъде удвоена към всеки един от вашите декрети!

Нека този Виолетов Пламък да излиза от вашите пръсти, от вашите очи, от вашата уста, за да пречисти всичко по вашия път!

Нека той да ви обгърне всички завинаги!

Аз ви освещавам.

Аз ви давам Моите Сили завинаги.

Аз Съм Богът на Виолетовия Пламък.

64. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, о, Боже и Богиньо на Виолетовия Пламък, спуснете се върху Земята и вземете всичките грешащи души във вашите лъчи.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

65. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, о, Боже на Виолетовия Пламък, вземи правителствата върху твоя лъч и консумирай идеята да се използва атомната енергия за война. Консумирай идеята да се използва атомната енергия за (убеждаване и/или за – б.п.) разубеждаване. Консумирай идеята да се използва атомната енергия за предупреждение.

О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, о, Боже на Виолетовия Пламък, приеми нашата молба!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Аз Съм Възкресението и Животът на Мира върху Земята, хората и атомните структури.

„Аз моля и заповядвам „Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

66. Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

във всички души спусни се!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

във всички сърца спусни се!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

във всички мисли спусни се!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

във всички аури спусни се!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

спусни се в моята душа,

спусни се в моето сърце,

спусни се в моите мисли,

спусни се в моята аура!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

влез във владение на мислите на хората, влез във владение на техните аури, влез във владение, влез във владение, влез във владение.

Виолетов Пламък на Великото Централно Слънце (3 пъти),

консумирай техните предубеждения,

консумирай техните недомлъвки,

консумирай техните заплахи!

Консумирай стените, с които те се обграждат,

консумирай, консумирай, консумирай!

И подготви така пътя на Великия Ангел, чиято корона носи думата „Единство”.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

67. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце и Всемогъщи Елохим на Мира!

Аз моля всеки път все повече Виолетов Пламък да се излива върху мен и върху всички онези, които се намират под това излъчване, за да ни защити срещу зловещата сила на разрушителните човешки творения и да контролира силите на Природата и силите на елементите, в този същия миг и за цялата вечност.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

68. Виолетов балдахин на Сен Жермен (3 пъти),

спусни се върху мен!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов балдахин на Сен Жермен (3 пъти),

спусни се върху моето семейство!

Спусни се, спусни се, спусни се!

Виолетов балдахин на Сен Жермен (3 пъти),

спусни се върху (това или онова)!

Спусни се, спусни се, спусни се!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце!”

69. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, Велики Хор от Възнесени Учители, могъщи Легиони на Светлината, Велики Космични Същества и Сили на Светлината, елате, елате, елате във вашите видими и осезаеми тела на Възнесени Учители, размахайте вашите мечове от Син Пламък на хилядите Слънца на Великото Централно Слънце, които надхвърлят всяко човешко понятие.

Заредете, заредете, заредете всички онези, които се намират под това излъчване и целия свят с непобедимата и победоносна защита на Виолетовия Пламък.

О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце, освободи ни, освободи ни, освободи ни за цялата вечност от всяко проникване на тъмна сила, с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

70. Призив към Мигновеното Действие на Виолетовия Пламък:

Аз призовавам Мигновеното Действие на Виолетовия Пламък, което любовта на Сен Жермен ми предостави. Аз го внедрявам в тази ситуация... направо в причината и ефекта от нейното зло и Аз Съм свободен, свободен завинаги от този проблем.

Аз обичам Мигновеното Действие на Виолетовия Пламък, свещената и благотворна дейност на Сен Жермен. Аз виждам сега Виолетовия Пламък на Свободата и Божествената Любов да се появява във фокуса на злото, открит от това ефикасно мигновено действие, което трансформира и пречиства всичко, което не е Божествена Любов и Хармония.

71. О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце! О, Велики Хор от Възнесени Учители! Заредете ме с Мощта на Виолетовия Пламък на Великата Тишина, за да освободи човечеството и Непобедимата Божествена Победа да се появи навсякъде при моя зов!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

72. Аз Съм Безсмъртната Пламтяща Власт на Консумиращия Виолетов Пламък от Сърцето на Великата Тишина, който освобождава вселената от всеки раздор.

Аз Съм потопен в Консумиращия Виолетов Пламък на моето Присъствие и във Виолетовия Храм на Сен Жермен.

Аз Съм обгърнат в мантията от Виолетов Пламък на Сен Жермен, която е мощта на Великата Тишина, която ми дава Майсторството и контрола над всяко условие, навсякъде и завинаги.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

73. Любов, Любов, Любов на Виолетовия Пламък на Великата Тишина, спусни се чрез мен върху Земята и пречисти хората.

Отстрани чрез твоето Присъствие всяка враждебност от Земята.

Любов, Любов, Любов на Виолетовия Пламък на Великата Тишина,

спусни се чрез мен върху хората.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

74. Възлюбено Всемогъщо АЗ СЪМ Присъствие, възлюбена Каридад, Аз моля да бликне вашата Любов и тя да донесе на Земята Тишината на Виолетовия Пламък, за да обуздае (да укроти – б.п.) цялата враждебност и цялата мъка, които трябва да бъдат консумирани. Аз моля цялата враждебност да бъде заместена от Любовта, Тишината и Мирът на Консумиращия Виолетов Пламък завинаги.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

75. Всемогъщо АЗ СЪМ Присъствие, аз моля субстанцията на Космичната Светлина да се спусне върху мен и моя свят, нека тя да изпълни всичките мои външни дейности и нека тя да ги усъвършенства постоянно. Нека Божественият План да се реализира!

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

76. Възлюбено Аз Съм Присъствие, в Твоето Всемогъщо име, в името на Възнесения Иисус Христос, заради Неговата Воля, аз моля и заповядвам:

Виолетовия Пламък на милиардите Слънца,

Легионите на Виолетовия Пламък на милиардите Слънца,

Ангелите на Виолетовия Пламък на милиардите Слънца,

Легионите на Виолетовия Пламък на Христос във власт,

Легионите на Виолетовия Пламък на Христос в този свят,

Победата на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Свободата на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Защитата на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Съвършенството на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Богатството на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Чистотата на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Мирът на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Любовта на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

Силата на Виолетовия Пламък на Великото Централно Слънце,

да се спуснат върху онези, които са в това излъчване, за да ни освободят, за да освободят държавата, за да освободят целия свят.

Елате, елате, елате и направете да видят Бога всички онези, които живеят (с чисто сърце – б.пр.), Неговото Всемогъщо Аз Съм Присъствие, Възнесените Учители, Великите Космически Същества, голямото множество от Ангели.

Обгърнете ни, Учители, тук! Обгърнете ни, Учители, там! Обгърнете ни, Учители, навсякъде! Победоносни (3 пъти) тук и там, във всичко, което ние правим, във всичко, с което контактуваме, докато всички бъдем възнесени и свободни.

Изпълнете нашата молба с целия устрем, с цялата ваша мощ, в този същия момент.

Направете го в този ден, поддържайте го и го крепете завинаги, както Бог желае.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светкавицата на Светлината на Великото Централно Слънце”.

77. В името на Всемогъщото Аз Съм Присъствие, Аз моля и заповядвам Виолетовият Пламък да бъде мой ежедневен другар, жезъла на моята Сила и Славното и Светещо Присъствие, което ходи пред мен и ми показва това, което аз трябва да направя, за да реализирам Божествения План.

Аз приемам този Консумиращ Виолетов Пламък като мантия на защитата.

Аз го приемам като броня.

Аз го приемам като меч, който ме предхожда и отваря моя път за Светлината.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

„Аз моля и заповядвам този декрет да бъде приет с бързината на Светлината на Светкавицата на Великото Централно Слънце”.

78. Възлюбено Всемогъщо Аз Съм Присъствие и Велики Хор от Възнесени Учители, аз моля да бъда освободен окончателно от всякакъв контакт с раздора на човешката маса, посредством Космическата Спирала на Синия Пламък и посредством Консумиращия Виолетов Пламък, в този същия момент и завинаги.

АЗ СЪМ, АЗ СЪМ, АЗ СЪМ.

Завършете декретите с тези думи:

О, Всемогъщи Боже, присъстващ в моето сърце,

о, Всемогъщо Аз Съм Присъствие,

подкрепяй този декрет (или тези декрети – б.п.) с Твоята Космическа Светлина и поддържай неговата ефикасност за цялата вечност.

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Мы в соцсетях
bottom of page